Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015


Προσπαθώ να μην φανατιστώ με πρόσωπα και κόμματα. Προσπαθώ να μην πάθω Τσιπρίτιδα ή Βαρουφακίτιδα. Και όσο προσπαθώ, τόσο μου αρέσει που μου το κάνουν τόσο δύσκολο!

Όπως αναμενόταν, σε κάθε λανθασμένη ή παρεξηγημένη δήλωση σπεύδουν οι «λογικοί» συμπολίτες μας να επιδείξουν την κωλοτούμπα της κυβέρνησης. Καταλαβαίνω πως όποιος έχει καεί στο γάλα… φυσάει και το γιαούρτι. Σε εσάς λοιπόν απευθύνομαι κυρίως και όχι σε πωρωμένους νεοδημοκράτες και σία που το έχουν χαμένο προ πολλού.

Αντιλαμβάνομαι πως η έξυπνη επιλογή για να έχεις καθαρή τη συνείδηση σου είναι να μην πιστεύεις κανέναν που ασκεί τη πολιτική και πάγια θέση σου είναι ότι ποτέ δεν θα αλλάξει τίποτα. Όλα είναι θέατρο, όλα είναι υποκινούμενα. Τα μεγάλα κεφάλια θα μας συνθλίψουν, καλός ο τσαμπουκάς αλλά χρειάζεται σύνεση. Σε καταλαβαίνω σου ξαναλέω… έχεις την έπαρση του εξυπνότερου και του ορθολογιστή. Αλλά οφείλω να σου αποδείξω γιατί κάνεις λάθος.

Ο Martin Luther King δεν είχε λογική όταν φώναζε I have a dream today και ξερίζωνε τον ρατσισμό! Ο Che δεν είχε σύνεση όταν γυρνούσε μία ήπειρο πολεμώντας τον φασισμό. Ο Gandhi και ο Μandela δεν είχαν μότο «μπορεί  και να χάσουμε», όταν αγωνίζονταν για το αυτονόητο. Κανένας δεν άλλαξε στο ελάχιστο τον κόσμο με υπευθυνότητα και το κώλο του καλυμμένο. Κανένας «λογικός» και συνετός δεν έμεινε στην ιστορία ως σύμβολο αλλαγής. Δεν εξισώνω πρόσωπα και καταστάσεις αλλά σου εξηγώ  το σκεπτικό μου μέσω της υπερβολής. Κι αν οι καιροί μας δεν γεννάνε ήρωες, είναι γιατί τους πνίγουμε από μικρούς με την ξύλινη γλώσσα μας και την ωμή και αδιάφορη στάση μας απέναντι σε κάθε τι ρομαντικό.

Η πιο λανθασμένη δήλωση του Κρανιδιώτη «Αν υποχωρήσουν, τότε θα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις από τη ΝΔ για τη στροφή του 2011,όταν επελέγη η μη σύγκρουση και η συμμετοχή στη κυβέρνηση Παπαδήμου κι όσα ακολούθησαν. Αν δεν υποχωρήσουν, τότε θα μπούμε σε μεγάλη περιπέτεια με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ.» Όχι ρε Κρανιδιώτη! Δεν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος. Κρίνουμε το αν ή όχι μας εκφράζουν οι εκπρόσωποι μας. Και την δίψα μου για δικαιοσύνη στον οικονομικό ρατσισμό την εκφράζει ο Τσίπρας και η ομάδα του. Δεν αλλάζουν τον κόσμο τα αποτελέσματα… αλλά τα κίνητρα.  Και την περιπέτεια που λες ,αν έρθει, την περιμένω με περηφάνια δεχόμενος τις επιπτώσεις της επιλογής μου. Προεκλογικά μια γυναίκα είπε στον Τσίπρα με συγκίνηση… «έχω ζήσει φτώχεια αλλά όχι τέτοια ξεφτίλα!». Αυτό! Το κατάλαβες; Δεν θέλω λεφτά ρε! Αξιοπρέπεια θέλω! Ας ματώσω για ένα ανεξάρτητο κοινωνικό σύνολο! Ας ματώσω για τους φτωχούς και καταπιεσμένους της χώρας μου και όλης της Ευρώπης!

Για αυτό φοβισμένε και δύσπιστε συμπολίτη μου, έλα μαζί μου στη πλατεία! Όχι για τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ, όχι για την αριστερά και τη κομματική σημαία. Έλα για μένα! Έλα για το παιδί σου και τη μάνα σου! Έλα για να μην ζητάς συγγνώμη από τα παιδιά σου μετά από χρόνια σε ανάλογες καταστάσεις. Πως κοιμόσουν στην ασφαλή χούφτα τους όταν μπορούσες να πετάξεις. Έλα γιατί δεν είσαι παρατηρητής των εξελίξεων αλλά κύριος παράγοντας τους. Έλα για να μην δώσεις σε κανέναν Τσίπρα το δικαίωμα να κάνει κωλοτούμπα. Έλα για να νιώσεις τη δύναμη που έχεις όταν φωνάζεις μαζί μου. Έλα γιατί μπούχτισες τη μιζέρια και την κατάθλιψη. Έλα για το ξύλο που έφαγε ο καλός σου φίλος στους δρόμους.  Έλα για τον γνωστό σου που αυτοκτόνησε υπερχρεωμένος. Έλα για να γίνεις μέρος της επανάστασης που ψάχνεις!

Έλα μαζί μου στη πλατεία… ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

Χαμένος Νέος